Senah Jazzle isteri Seman Bulu..

Senah Jazle melemparkan pandangannya sejauh-jauh mungkin ditingkap nako rumahnya..
Hatinya pedih mengenangkan seman telah menikam belakangnya dengan chopstik ah meng..
sungguh dia begitu terasa dengan tindakan suaminya Seman Bulu yang membalas dendam kerana senah menyembelih gajah ternakan tanpa memberitahu seman.. senah kesasauan..

Jijah Sperm tunduk kebisuan sejak azali.. ( kesian ) hanya mampu menghasilkan anak sahaja..
Jijah turut merasa sedih akan nasib kakaknya ( senah jazle ) yang ditikam belakang dengan chopstik..
Jijah tak mampu nak berkata-kata kerana bisu tetapi Jijah tahu bukan salah kakaknya menyembelih gajah tanpa memberitahu abang iparnya ( seman bulu ) .. Senah dikhianati..

Flash back..

"kalau kau tak sembelih gajah itu aku sula hidung kau dengan pensel 2B ! tuihhhh" sambil meludah tempik Sarep Dolly..

kecut pundi kencing senah jazle diherdik sebegitu.. senah mencapai parang kepunyaan seman dengan air hingus menitik di atas tangan.. sedih mungkin ( geleng kepala )

semoga gajah ditempatkan dgn org2 beriman, arwah dulu baik orgnya..

Sarep Dolly adalah adik kepada Seman bulu sememangnya mengidam gajah masak asam pedas tapi sarep tidak mempunyai gajah ternakan seperti abangnya Seman Bulu dan Seman tak akan sesekali sembelih gajah semata-mata untuk dimasak asam pedas cuma berberku sahaja dibenarkan.. ( perghh cicah ayaq asam )

Jijah Sperm dalam keadaan bisu separa sedar menolak Sarep Dolly,agar tidak meneruskan niatnya.. Senah Jazle terduduk di tepian budur longkang belakang kedai rambut selepas gajah yang disembelihnya menggelepar mati.. sedih gamaknya T__T
senah takut di cerai talak 4 oleh seman bulu.. nanti tak dapat nak berjimak (==")

kelebihan : boleh memasak dan mengemas dan  menjahit..
pandai mencebok yayak sendiri, jaguh tarian ballet..

******

Seman mengamuk ! menolak segala mekup-mekup Maybeline Senah ke lantai..

"Owmaigawdd ! lipstik merah akak senah patah .. babi kau seman " Jijah berkata-kata .. apakah ?

Seman Bulu dan Senah Jazle terkejut.. Senah mendakap Jijah dan menangis kebuluran.. Seman mengeram.. menolak Jijah Sperm kedinding,jijah terkulai keras pengsan, mulutnya berbuih-buih (tapi bukan sperm,kbai)

" Abam seman bulu,jangan ceraikan senah" sambil memegang kaki seman.. seman berdiri tegak dengan kening terangkat sebelah..

" sampai hati kau senah sembelih bredpit ( gajah yg disembelih ) kau tahu tak nanti tak dapat award!! " jelas seman..

" senah tahu bam, peliss jgn ceraikan senah,, nanti tak dapat berjimak dgn abam dh " erk ? senah merapat kengiluan..

" betul jugak, tak ade sape boleh gantikan kau gentel bulu dada abam .. jom masuk bilik " menarik tangan senah ke bilik dan dikunci rapat dari atas ke bawah..

kedengaran bunyi........
.
.
.
.
.


tapir melintas sambil menyodok bontot cipanzi.. ( iklan )

p/s : entry tak ada kea mengena dengan hidup atau yang dah mati .. " arwah dulu baik orangnya ,ish3 "

nota-minta-kaki : tengah buat-buat sibuk .. boleh? kbai

30 comments:

  1. kalau buat novel, mesti best... hahahaha

    ReplyDelete
  2. wakakkaka!! oii aksi 18SG tuh..haha
    klw buat novel sumpah best..haha boleh buat org gelak smpai t'cirit --'

    ReplyDelete
  3. nama Senah Jaszle tuh boleh dikomersialkan la! haha!

    ReplyDelete
  4. hahahahahaha..double bermeaning2 citer nih..hakhakhak.. :P

    ReplyDelete
  5. kirim salam kat jijah sperm!

    ReplyDelete
  6. cilaka kau bolat...diharamkan adik ak untuk baca entry ni..=="

    ReplyDelete
  7. hoho aku tak faham ape motif entry kau ni

    ReplyDelete
  8. dya suka nama senah jazle..haha.

    ReplyDelete
  9. Harap jangan jadikan cerita ni sbg sebahagian dari plot sebuah novel. Takut nanti diharamkan kerajaan kerana ada unsur2 lucah yg tak melampau...

    ReplyDelete
  10. Senah Jaszle!

    nama nak glamor haha

    ReplyDelete
  11. errr.
    chemay tak pahamm.
    T____T

    ReplyDelete
  12. haha..nama watak semua tak boleh blah...hee~

    ReplyDelete
  13. pasaipa byk bahasa 18sx ni?
    adek tak paham la.hahah

    ReplyDelete
  14. erkkk entri apakah ini..kah kah kah..sm bawah uur..kih3 :)

    ReplyDelete
  15. isshhh,

    ni kalau ada bahagian penapisan blog, memang banyak kena tapis ni.


    eh ?



    KAHKAHKAHKAHKAH

    ReplyDelete
  16. HAHAHAH. nama actor kau tak ley nak kalah kann.. nak glemer jekkk..

    #tumpang sedih dengan pemergian arwah.. T_T

    ReplyDelete
  17. hahhaa ! pelik2 laa kau nie !

    ReplyDelete
  18. gulppp...

    ganas ayat dalam entry ni hahaa..
    tak sesuai untuk pembaca di bawah umur~

    ReplyDelete
  19. menangis aku baca. keluar air mata sirap tau tak. hahahahaha buat novel jelah bolat.. kompem laris ^^

    ReplyDelete
  20. kehkeh...umur brp?? 18 ke atas ke?? nakalnya awak nie!! motif?? =_-" eerr..sambung citer lain pulak ->kak nasha

    ReplyDelete
  21. Kunjungan malam hari sobat..

    Nice share!

    ReplyDelete
  22. Erk?! gua hampir klimaks tadi. Kenapa kau tidak menceritakan dengan detail aksi Seman dan Senah didalam bilik? whyyyyy???

    ReplyDelete
  23. hahaha...
    lucah la senah ngn seman neyh!

    ReplyDelete
  24. woi,, good luck result sok sok!!!! ^^_

    ReplyDelete
  25. muahaha...x boleh blah la ko ni =,=

    ReplyDelete
  26. hahaha...errr..buat2 tak baca...komen trus...tp..akak baru dgar lah iklan "tapir melintas sambil menyodok bontot cipanzi.."..mnarik..hahaha :P..ayat2 ko smua gila2 lah cik bolat :D

    ReplyDelete

Sila komen ! Jangan malu malu tucenn :D